Tuesday, November 19

Siblings 4 Taat

Assalamualaikum.


Rasa bersemangat lain macam pulak nak update entry untuk adik beradik 4 taat and I think I really fall in love with them even though kita kenal lebih kurang 10 bulan. mudahkan nak sayangkan orang. nak lupakan orang macam korang? hmm. hmm  *mengeluh*







aku tak tahu macam mana nak describe pasal mereka. ragam dan kerenah mereka membuatkan aku menjadi manusia yang daif dengan orang sekeliling mengenali erti kehidupan. mereka sangat berharga dalam hidup aku. sangat sangat dan sangat. I cannot imagine life without them dekat SEHEBAT tuu hah.
 
 
*ORIENTASI*
 


 

 
 


 
 

 
 
This, kawan yang paling aku rapat kat sekolah sana. susah senang aku, jatuh bangkit aku , mereka yang tahu. mereka yang bantu. mereka memahami aku.
Dayah, Diana,Shireen terima kasih jadi cuping telinga dan kelopak mata aku setiap masa di asrama.
 

 
 
 
this picture sebenarnya masa mula mula kat asrama. adik beradik perempuan aku sebenarnya 13 orang. Nampak tak kami tak cukup lagi. Farihah dengan Damia belum dilahirkan lagi.
haha, merepek kau mirah.
 
 
 
Capt dengan Kimi? *angkat kening*
 
 

 

 
*selesai diijabkabulkan, epul memberi wang hantaran. HAHA*
 
I still remember this moment. masa nie kelas kita tak berapa nak mantap kewangan jadi kita mereancang untuk berniaga sebelum malam Lailatul Sakinah. ehh? yelah kot. Gigih dan bekerjasama kan kita semua cari duit kelas :')
 
*LAILATUL SAKINAH*
 
 
 


 

 
 
Hasil pengajaran cikgu Halim menunjukkan aksi kepada kami. beginilah jadinya.
kami tahu kami comel. 4 taat semua hotstuff
 hahahahahaah
 
Abang dan Kakak Taat, 10 bulan kita bersama. kejap je kan.
10 bulan tu mengajar aku erti perasaan.
10 bulan tu mengajar aku erti pesahabatan
Gaduh, gurau senda, nangis, sedih, marah semua kita lalui bersama.
kannn?
 
 
*BULAN KEMERDEKAAN*
 
 
*banner yang dibuat last minute untuk dihantar keesokan harinya at last menang*
 
#kami memang suka buat kerja last minute.
inilah keistimewaan kami berdua puluh tujuh orang.
 
 wei brader bukan saguhati tapi Johan. mahu tak melonjak sakan kami semua. daripada start prep nak buat tapi ada kelas dengan cikgu Yusuf then terpaksa tangguh. dalm pukul 9.30 mlm sambung buat balik. adik beradik lelaki buat sampai pukul sebelas lebih then pass kan banner tuu untuk kami yang perempuan sambung pulak.
 
 
 
*HARI SUKAN YANG KE-2*
 
 
 
 
 
 


 
Baru nampak atlet 4 Taat kannnnn?

 
Masalah hari sukan diharungi dengan Faiz.
 
*caption macam ada hubungan*
 
MashaAllah aku tak tahu ape masalah dengan kami berdua. Walaupun kami perlu bekerjasama buat something untuk rumah tapi tak pernah pun mendapat keputusan yang betul betul keputusan. faham tak, maksudnya. ada je kitorang gaduh. tapi, walaupun hati nie memang panas dengan dia, tapi bila dia buat lawak aku still gelak and im still wondering about ur behaviour KR. hmmmmmm.
 
 
*PUASA*
 
 
 

 
Madu Megat berebut untuk mencium klon Pak Pandir. LOL
 
 

 
 
Abang besar 4 Taat. hyok hyok.
 

 
 
 
 
 
*kening dicukur, diedit oleh Dzulhaziq*
 
The squidward man in 4 Taat. tanpa Danish, kelas jadi hahahambar.
 
 
Setiausaha Delima tahun depan.
Tasha dan Hasni, buat kerja betul betul ehh tahun depan. jangan susahkan ketua korang.
hahahaha.
 
 
*MALAM BINTANG SEHEBAT*
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
".....Friendship isn't about whom u've known the longest
but about who never left ur side" 
 
 
 

 
*Sudahlah  Aliff. sudahlaaaaaaaa*
 
 
 
 
 
 
 lastly,
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"Sahabat adalah seseorang yang selalu ada disampingmu, yang sabar mendengarkan keluh kesahmu, dan bersedia menemanimu menjalani hidup"
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
---
----
 
 
 
4 Taaterritory, I love u guys very very damn much.
Terima kasih tak terhingga atas memori yang telah kita cipta,
yang telah kita bentuk supaya menjadi jalan cerita yang sangat menarik.
Semoga ukhwah dan persahabatan kita sentiasa kekal hingga hujung nyawa dan sehingga Jannah.
InsyaAllah.
 
 
 
 
 
 
"Hal yang paling menyedihkan dalam hidup adalah ketika bertemu dengan seseorang yang sangat bererti dan pada akhirnya terpaksa merelakannya pergi"
 
 
 
sincerely ; ME
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment