Monday, May 27

Boarding School Part 2

Assalamualaikum


Life in a boarding school is challenging, fun, hectic, stretching and in reaching the potential, boys and girls need guidance, support and encouragement. Here am I, alone at school without ibu and ayah and my sgb-ians friends who always accompany me. It's hard to find a really really good friend, best friend there. Until now, i couldnt find a friend like my ex- classmates especially Anis Humairah. Never never never find a friend like her ;)


Impressions with my new members? what? errr --' datang SEHEBAT dengan satu misi, satu tekad, satu semangat *apehal kau nieeee? haha. We always keep in mind that while strong academics are a key focus for boarding school and also strive to foster independence students. Apasal ayat macam nak masuk novel nieee? ok, abaikan.

  sebenarnya,
 aku

rindu nak gelak sama-sama dengan geng lama
 rindu nak makan kat pondok tepi tangga
rindu nak makan aiskrim kat ko-op
rindu nak beli entah apeape kat luar sekolah
rindu nak turun naik bukit
rindu nak borak dengan acik cleaner
rindu nak nangis kat tudung anis. 
ehhhhhh?

ok, aku rindu semuanya.

sekarang, aku kena kuat sebab
-
-
-
-
-


See, nie makcik-makcik yang mesti, patut dan seharusnya aku jaga. because of what? die anak buah aku. i'm as a Penolong Ketua Rumah (PKR) memang selalu pintu dorm berbunyi untuk mereka bertanyakan soalan yang sama, berulang-ulang kali sehingga aku naik jemu, naik rimas dan akhirnya menampalkan jawapan mereka di depan pintu dorm. senang, habis cerita bukannnnnn? huh * lap peluhh


Dan sebenarnyaaaa
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 
 dah habissssss

k, bye 

 


No comments:

Post a Comment