Saturday, January 5

dissapointed

Firstly,  
' thank you so much! '


Aku kecewa dengan korang sebenarnye. Aku tahu kau suke aku pindah. kann? That's why kau main sindir-sindir aku, selalu tarik muka dengan aku, cakap over pasal pindah depan-depan aku kann? takpayah laa wei. sumua tuu hanya akan nampak keburukan kau. percayalahh.

Kalau kau taksuke, benci, menyampah or whatever, cakap jelah terus terang. aku tak marah. at least aku boleh perbaiki kelemahan aku. at least aku tahu semua perasaan tuu dalam diri kau. at least aku tak tersinggung kalau kau honest dengan aku. tapi? entahlaaaa. aku cube bersabar dengan perangai kau yang suke tarik muka depan semua orang sejak form 1 lagi. aku cube wei, aku cube untuk tak tersinggung dengan kau. perangai kau, serius macam budak-budak.

Tapi, bile semalam kau cakap lepas depan aku, then kau buat keras kepala kau, aku sakit hati, aku kecewa, geram,tersinggung dengan kata-kata kau. kau tak faham perasaan aku. sekali pon tak! tolong lah wei. sepatutnye kau sokong orang yang nak belajar, buat bende baik, tapi kauuuu? aku tak faham. kau terase? baguslaa, aku actually memang nak buat kau terase pon. before that, kau carik lah dulu sape yang aku maksudkan nie. karang salah, buat maluuuuuu jer. kau kan cepat perasan. hope kau sedar sebab aku tak rase orang akan suke dengan kau, bersabar dengan perangai kau yang tak semenggah tuu.


p/s; depressed -___-


No comments:

Post a Comment